We gaan weer als een trein - Reisverslag uit De Leon Springs, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu We gaan weer als een trein - Reisverslag uit De Leon Springs, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

We gaan weer als een trein

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

06 Februari 2016 | Verenigde Staten, De Leon Springs

Heerlijk opgestaan, we voelen ons weer helemaal prima en Amerika is weer heerlijk. ( te bedenken dat ik zo beroerd was dat ik dacht "ik wil naar huis"!!)

Vanmorgen lekker rustig gedaan, het is kouder dan gisteren, wel veel zon maar 10 graden koeler is in eens toch koud, zeg maar. Wel nog gewoon de korte broek aan maar ook vestje mee. !!
Naar de Mall geweest, lekker geslenterd, papa nog een nieuwe platte pet gekocht, nou ja twee !! en ik lekkere sandalen, alles in de sale bij Dillerts!!

'S' middags via Down Town Orlando op zoek naar de kanoverhuur, Leuke route gereden en we weten waar we heen moeten voor het kanovaren. Dat staat op de lijst voor volgende week.

Ook moesten we wat huishoudelijk werk doen, zoals de was!! Alleen de spulletjes die apart gewassen moeten neem ik morgen mee naar Astrid. Maar verder is alles weer schoon en droog.

Morgen gaan we dus op weg naar Leary, heb er zin in. Rugtas vol spullen voor ze meegenomen. De hagelslag lag door mijn hele koffer heen.!! Er was een pak open gegaan tijdens de heenreis. We hebben de rugzak wel nodig voor de terugreis, omdat we al weer zo veel leuke dingen hebben gekocht om juist weer mee naar huis te nemen.

We waren trouwens net nog even in de Wallgreen, maar geen Itchy creme te vinden. Dus ik hoop toch dat we dat nog ergens anders kunnen krijgen. Morgen maar ff aan Astrid vragen.

Sorry, geen foto's vandaag, camera vergeten. Maar we gaan nog een keer terug naar Dillerts om foto's te maken van al die prinsessen jurkjes die ze daar verkopen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan en Anneke

Verslag van onze reis naar Orlando in 2016!

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 3565

Voorgaande reizen:

29 Januari 2016 - 16 Februari 2017

Orlando, USA

Landen bezocht: