Vandaag de andere kant de Oceaan Cocoa Beach - Reisverslag uit Cocoa Beach, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu Vandaag de andere kant de Oceaan Cocoa Beach - Reisverslag uit Cocoa Beach, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

Vandaag de andere kant de Oceaan Cocoa Beach

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

05 Februari 2016 | Verenigde Staten, Cocoa Beach

Vanmorgen echt opgestaan met goede moed. Lekker wat broodjes gehaald bij de Wallmart, sapje erbij en een yogurt toe. Goed begin van de dag. Nog even op Skype met Mirjam en later nog even met Astrid. Daarna op pad. Bij Cocoa Beach aangekomen toch nog even wat verder gereden tot we een mooi plekje public beach hadden gevonden. Toch jammer dat al die hotels op het strand staan en je er dan niet goed naar het strand kan. Maar als je ff verder rijdt dan kom je altijd wel een goed stuk strand tegen, dan is het voordeel van een lange kustlijn !!

Het weer was heerlijk het water een stuk kouder dan aan de andere kant, maar het wende snel. Heerlijk gezeten daar, wat fruit gegeten, lekker geklets, wat gedronken. Zeg maar gerust een lekker dagje aan het strand. Wel op tijd ons shirtje weer aan, want je verbrand voor je het weet. In de loop van de middag nog wat verder naar beneden gereden over de A1A. tot Fort Pierce. Na nog even de tank volgegooid te hebben, iets wat je hier echt fluitend doet met de benzineprijzen, weer langzaam naar boven naar Orlando. Daar heerlijk gegeten bij Golden Coral. Echt eten na dagen van weinig tot niets !!Heerlijk. Nu nog ff bloggen, lezen en bedhangen, de deur open want het regent buiten en het wordt heerlijk koel. Hopelijk morgen weer de zon, we zien wel. Groetjes allemaal van ons.