En nog maar een rustig dagje. - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu En nog maar een rustig dagje. - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

En nog maar een rustig dagje.

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

03 Februari 2016 | Verenigde Staten, Orlando

Het wordt bijna vervelend, want ook papa is vannacht ziek geworden. We hebben toch vast een virus of zo of de nederlandse griep meegenomen naar Amerika. !! Nou ja, het weer is super dus we hebben vandaag maar weer heel rustig aan gedaan. Lekker bij het zwembad gelegen, papa veel geslapen. We een beetje verbrand, maar niet echt erg gelukkig. S'middags nog even naar de outlet gegaan en de raad van Arjan opgevolgd en dus gegeten bij de Mac.....

Ondanks dat we echt ziek zijn, hebben we het toch goed hoor. We zitten aan International drive en dat is echt de levensader van hotels, eettentjes en winkels in Orlando. Dus we hebben alles in de buurt. Toch doet het niet aan als een grote stad hier. Veel bomen, mooie lanen en alles even verzorgt. Ook is het niet zo druk, het is hier ook laagseizoen wat betreft de gasten, Dus alles met elkaar echt niet verkeerd.

Vanavond nog achter kaarten aan geweest voor de kleinkinderen. nou dat viel niet mee. Veel winkels geweest maar allemaal kaarten voor boven de 18 zullen we maar zeggen. Uiteindelijk toch gelukt en de postzegels zijn nog van de kerst zag ik, dus ze verkocht weinig denk ik.

Hopelijk zijn we morgen weer wat beter dan gaan we voor het eerst op pad. Wordt ook weer prima weer, dus komt vast goed. Voor nu welterusten voor jullie wij nemen nog ff een koppie thee, dutsch blend.!!