Tessel naar Texel - Reisverslag uit Den Burg, Nederland van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu Tessel naar Texel - Reisverslag uit Den Burg, Nederland van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

Tessel naar Texel

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

26 Januari 2016 | Nederland, Den Burg

Net mijn vingers blauw zitten typen aan een verhaal hierover en nu is het weg !!!!??? Hoe het kan weet ik natuurlijk weer niet, niet opgeslagen of zo. De foto's zijn wel toegevoegd zie ik maar bij het vorige verslag. Dus goed op even te oefenen. Ha ha ha. . . .

Dus Nogmaals, we hebben zaterdag Tessel naar haar logeeradres gebracht. Van beide kanten leuk te noemen. Voor de gelegenheid heeft ze een nieuwe reisbench gekregen en nadat Jan deze had opgezet zijn ze er met z'n allen in gekropen paste ook nog !!

S'middags met oma Druif over heel Texel heen gereden, ook dit was voor beide partijen heel leuk. Oma zat te genieten, om alle oude herinneringen weer even op te halen zijn we overal geweest waar iets uit het verleden van haar leven plaats vond. Echt gezellig.

s' avonds pizza gebakken in een klein oventje op tafel, was ook heel gezellig en ook lekker. Daarom heeft Samanta dus dat recept op de app gezet. Deze is heerlijk !!

De volgende morgen nadat we Esmee hebben zien rennen naar een supertijd zijn we weer naar huis gegaan.

Maandag hebben we allerlei losse boodschapjes gedaan voor Bobby en Astrid, dus er zal geen sprake zijn van een lege koffer ben ik bang. Vandaag maar ff niets gedaan want Jan is niet zo lekker. Beetje verkouden en zwaar hoofd dus maar lekker binnen. in Orlando is het vandaag 21 graden.