Stralende stranddag !!! Dikke 10 - Reisverslag uit Cocoa, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu Stralende stranddag !!! Dikke 10 - Reisverslag uit Cocoa, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

Stralende stranddag !!! Dikke 10

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

13 Februari 2016 | Verenigde Staten, Cocoa

Vandaag was het echt een stranddag en niets anders dan een stranddag. Heerlijk 25 graden en geen wind, dus eerst naar de Walmart voor ons ontbijt. Ze verkopen hier ook lekkere verse harde broodjes dus die halen wij heel vaak en dan kip of kaas er op. Glaasje sinasappelsap of appelsap en een yorgurtje toe. Heerlijk.

Elke morgen worden wij vriendelijk welkom geheten door iemand die bij de deur staat, zeg maar een welkomheter van beroep!! Dus gisteren heb ik mezelf maar eens aan hem voorgesteld en hem vertelt dat ik het super vriendelijk van hem vindt. Hij was helemaal ondersteboven hiervan maar zijn smile ging van oor tot oor. Zo leuk. Naast hem, bij de snelkassa staat ook elke ochtend dezelfde vriendelijke grote maar vooral dikke donkere jonge dame. Zij moest ook zo lachen om ons en praat elke dag even met ons. Kijkt of wel blote benen hebben en ze is helemaal weg van papa, met zijn kale kop!! Vanmorgen kwam ze weer meteen op ons af, om te vertellen dat ze enkele dagen vrij was, maar ons dinsdag weer zou zien. Nou zeiden wij dat gaat niet, want we vliegen maandag weer terug naar huis!! Dat vond ze jammer en als afscheid kreeg ik een heuse vette knuffel van haar en God bless you!! Gewoon gezellig contact gemaakt, wat een beetje vriendelijkheid al niet teweeg kan brengen, zullen we maar zeggen.

Maar goed, uiteindelijk dus lekker naar het strand. Papa heeft heerlijk rondgelopen, ook samen natuurlijk onze 5 kilometer nog gelopen en ik vooral veel zon en letters gepakt, zeg maar.

En in eens was ze er !!! Een dolfijn !! Zo mooi, ik weet niet waarom maar ik heb echt iets met dolfijnen,. Ze zijn zo mooi, glanzend, gracieus en nog veel meer. Ik heb zo genoten, ze dook steeds weer op en kwam steeds heen en weer. Ben naar de auto gerent om het fototoestel te halen, maar echt ik kreeg er niet te pakken op de foto. Op 1 kun je net haar rugvin zien en dat is alles wat ik heb. Maar echt het was bijzonder.

Nu net even naar de Golden Corral geweest om te eten. Zalm, groenten, aardappelpuree en papa biefstuk en kip. IJs toe en verse meloen en perzik. Heerlijk.

Nou jongens het was een bijzonder geslaagde dag, nu ga ik ff aan een koppie thee en kan papa even het nieuws bekijken, hij moet wel bijblijven natuurlijk.
Hou van jullie allemaal. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan en Anneke

Verslag van onze reis naar Orlando in 2016!

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 3564

Voorgaande reizen:

29 Januari 2016 - 16 Februari 2017

Orlando, USA

Landen bezocht: