Zaterdag in Orlando - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu Zaterdag in Orlando - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

Zaterdag in Orlando

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

14 Februari 2016 | Verenigde Staten, Kissimmee

Zo eindelijk thuis !!!! Nou ja thuis in het hotel wel te verstaan.

Over een ritje van 25 minuten hebben wij 2 en half uur gedaan !!!!
Ernstig ongeluk op de I 4, dus wij zijn blij dat wij alleen maar in de file stonden met al die andere mensen in plaats van de weg gesleept te worden. Niet echt het perfecte einde van een perfecte dag, maar ach we hadden lekker weer en goede muziek in de auto en net het eten op dus geen probleem.

Vanmorgen eerst maar eens alles in de koffers gekwakt en deze meegenomen naar de Publixs om te wegen, waren toch bang dat we een beetje veel hadden, maar helemaal niet !!! We hebben zelfs nog ruimte over. Daarna lekker weer naar het strand. wel veel wind maar toch met de zon er bij prima te doen. Heerlijk gewandeld met naast ons 7 DOLFIJNEN!! Echt super gewoon, late lunch op het strand en daarna nog even in de mall gekeken of er nog wat leuks te koop was.

We hadden om kwart voor 6 afgesproken met B&A om te gaan eten. Ook Sonja en Ryan zouden meekomen, maar helaas was Ryan ziek geworden en die blijven dus liever op de kamer. B&A hadden al ingecheckt bij Texas Roadhouse dus we hoeven niet zo heel lang te wachten. En heerlijk gegeten en gezellig zitten kletsen. Na een innig afscheid en de groeten voor iedereen van ons in Holland zijn we uit elkaar gegaan. Was zeer geslaagd !!!

Heb helemaal vergeten om foto's te maken. !

Nu nog even naar het debat luisteren van de Republikeinen !!! Papa helemaal blij.

Voor morgen vast een fijne Valentijn en tot snel. XXX

• 14 Februari 2016 - 14:40

Mike En Lisette:

Super leuk om jullie blogs te lezen! We lezen elke ochtend met een kopje koffie met jullie mee. Erg gaaf dat jullie dolfijnen hebben gezien! Dat moet erg mooi zijn geweest!
    Aan de andere kant die ervaring met de revolver op tafel leek ons toch ook wel bijzonder spannend