Leary - Reisverslag uit Leary, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu Leary - Reisverslag uit Leary, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

Leary

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

07 Februari 2016 | Verenigde Staten, Leary

Zo, het is zondagmorgen en we hebben net een lekker ontbijtje op. Bobby moet nog ff douche en dan gaan we een dagje maken. Gisteren lekker rustig deze kant op gereden. waren er rond 3 uur. Bobby en Astrid waren nog aan het werk met de camper. Want over 2 maanden gaan ze al op reis en ze maken nog een hoop dingen extra in de camper.

Het is een hele mooie, wel heel anders dan wij in Holland hebben hoor, maar mooi ruim dus dat wordt vast prachtig. Ook hebben we gisteren hun hele route bekeken die ze gaan maken. Nou ik wil zo wel mee.!!

Verder lekker zitten kletsen over iedereen, dus we zijn weer helemaal bij.

De stroopwafels zijn al een aangebroken en ook de texelse speculaas met warme chocolademelk was weer als vanouds.

Het is hier toch wel fris vandaag, zonnig maar fris, zal straks wel beter worden.

Nog een fijne zondag allemaal hoor. XXX