Voor het eerst op pad !! - Reisverslag uit Crystal River, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu Voor het eerst op pad !! - Reisverslag uit Crystal River, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

Voor het eerst op pad !!

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

05 Februari 2016 | Verenigde Staten, Crystal River

Eerst maar eens het verslag van gisteren, want dat hebben jullie nog te goed. Gisteren (woensdag) zijn we na een licht ontbijt op pad gegaan met de auto. Richting de westkust van Florida. Niet echt al een vaste route in ons hoofd, maar eens kijken hoe het gaat. Nou het ging prima dus lekker rond gereden, door dorpjes, open stukken land, sinasappelboomgaarden, bochtige wegen en uiteindelijk de golf van mexico. Ja, wij zijn duidelijk mensen van de country !!

Crystal River was het eindpunt, daar heerlijk gezeten aan een klein strandje, wat echt alleen bij de inwoners daar bekend was, zo leek het. Niet groot maar wel gezellig. Nog maar niet gaan zwemmen en zo want papa was nog steeds wat slapjes, maar verder ging het steeds beter. rustig verder afgezakt langs de 19. Ook nog even wat winkeltjes bekeken natuurlijk. Leuke jurkjes gescoord !! Uiteindelijk bij Port Richey weer richting Orlando gegaan. Veel binnenwegen en uiteindelijk nog even op de Turnpike naar huis.

Geen zin om al te gaan eten, dus een broodje gehaald bij de Subway en vroeg slapen.