dagje rustig aan - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu dagje rustig aan - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

dagje rustig aan

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

02 Februari 2016 | Verenigde Staten, Orlando

Gisteren geen blog helaas voor de liefhebber, maar we kunnen ook heel kort zijn over die dag het was HELEMAAL NIETS !!! Zo ziek als een hond na het eten bij de Out Bsck, echt verschrikkelijk. Dus uiteindelijk maar een dag in bed geworden. Klokje rond geslapen en vandaag nog wel wat wankel op de benen maar verder ging het wel.

Daarom maar lekker rustig aan gedaan en niet veel gegeten. Eerst ontbijtje halen, lekker met een sapje en thee. Daarna naar een outlet, hier om de hoek. Papa heeft een paar mooie shirten geschoord en ik heb weer een voorraad goede pantoffels gekocht. Daarna op naar het zwembad, het is heerlijk weer, veel zon en geen wind. Het zwembad is overdag rustig, omdat iedereen in de parken zit, denk ik. Je mag je eigen drinken en eten mee nemen, dus papa drinkt zijn heiniken en kliert met de telefoon en ik lees een boek. Water is lekker warm dus ook zwemmen is geen straf.

GEgeten bij de Olive Garden, papa begrijpt Bobby die zegt dat dat geen echt eten is. Viel een beetje tegen, wel gezellig ingericht, maar het eten op zich stelt niet veel voor.

Daarna nog wat foto's gemaakt van de Orlando Eye bij avond, ziet er zo mooi uit. We zien hem vanuit het zwembad van ons hotel.

Nu met een koppie thee en de tv aan, ff kijken hoe Trump het doet !!

tot het volgende verslag.