De heenreis en de eerste dag - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu De heenreis en de eerste dag - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jan en Anneke Ellen - WaarBenJij.nu

De heenreis en de eerste dag

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

31 Januari 2016 | Verenigde Staten, Orlando

Gisteren echt geen puf meer om nog iets te schrijven, maar geen paniek doen we vandaag twee in één. We zijn vrijdagochtend lekker rustig aan richting Amsterdam gegaan, we vlogen pas in de middag. Misschien hebben jullie ons wel gevolgd via internet. We vertrokken wel later vanwege een veiligheidscheck maar toen we gingen was het allemaal prima. We hebben een rustige vlucht gehad en we hadden superplaatsen. Ik kon mijn benen recht vooruit steken zonder iemand of iets te raken, heerlijk. Dezelfde stoelen op de terugweg dus dat zit vast goed. We landen niet op het grote internationale vliegveld maar op sanford. Klein maar fijn, we waren als eerste uit het vliegtuig en ook de douane ging vloeiend dus op naar de auto. Deze keer geen Ford, deze zijn ff uit de mode. Iedereen heeft nu een Dodge of Jeep. Het is een Dodge geworden, in een Jeep kunnen wel wel zitten als we bij Astrid en Bobby zijn. Hotel is prima en was ook snel gevonden dus alleen nog even water ingeslagen en toen snel naar bed.
Helaas niet lang geslapen dus vanavond maar proberen het goed te maken. Vandaag een rustige dag gedaan en natuurlijk goed begonnen met koffie en ontbijtloek. Daarna wat boodschapjes gedaan om de koelkast te vullen. Lekker ontbijt bij de buren gedaan en heerlijk aan de wandel hier in de buurt. Onderweg nog een ijsje en daarna bij het zwembad gaan liggen. Dus echt niet veel gedaan, kun je zeggen. Nu naar de Outback om te eten en dan zien we morgen wel weer verder. O, en natuurlijk met Julia op skype vanwege haar verjaardag, waren we er toch een beetje bij. Veel liefs van ons, knuffel aan de katten en de hond. FOTO'S GAAN NOG NIET HELEMAAL ZOALS HET MOET, ZIE DAT ZE BIJ VERSLAG VAN DAG 1 STAAN. DUS ZELF FF KIJKEN. !!

• 31 Januari 2016 - 07:56

Mirjam:

Hi pap en mam,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Mooie auto!

Is het lekker weer?

Veel plezier!